niedziela, 1 maja 2011

Aktywny utwardzacz do paznokci KillyS

Witam ponownie!
Dziś moja opinia na temat utwardzacza do paznokci z firmy KillyS. Od pewnego czasu mam manię wzmacniania moich paznokci i poszukiwałam dobrego utwardzacza. Robiąc rundkę po drogeriach zauważyłam bardzo fajnie wyglądającą buteleczkę z dopiskiem ''aktywny'' co przyciągnęło moją uwagę. Cena też niczego sobie bo tylko 9 zł za dosyć dużą buteleczkę - nie znam dokładnej objętości, ale wydaje mi się, że jest to ok. 10-12ml. W sieci znalazłam, że to 11ml. Co na jego temat sądzę?
Oczywiście jako produkt na czyste odtłuszczone paznokcie sprawdza się średnio bo dosyć szybko odpryskuje, !!!ALE nałożony jako baza i top coat na lakier kolorowy naprawdę go utwardza i sprawia, że lakier ma przedłużoną trwałość. Na przykład lakier firmy Vollare jeśli komuś ta nazwa coś mówi trzyma się na moich paznokciach ok. 3 dni, a z utwardzaczem już 5. Uważam, że to jest świetne. Jedynym minusem jest smak.
Moją manią sprawdzania czy lakier wysechł jest polizanie jego powierzchni, a ten utwardzacz jest niesmacznie kwaśny!
Ogólna ocena w sakli od 1 do 10 dla mnie to aż 8. Odjęłam jeden punkt za smak, a drugi za nietrwałość jako samodzielnie użyty produkt.
Polecam Wam go gorąco!!

1 komentarz:

  1. szkoda ze nie trafilam na twojego posta wczesniej, kupilam top i jest do bani :/

    OdpowiedzUsuń