sobota, 30 kwietnia 2011

Lakieroholiczka, czyli jak lakiery rządzą światem

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu. Jest to mój pierwszy post i chciałabym Wam troszkę przybliżyć tematykę mojego arcydzieła :)
Będę się zajmować głównie paznokciami i wszystkim tym co z nimi jest związane. Jak sama nazwa mojego bloga mówi jestem szaloną lakieroholiczką i mam na imię Anka. Nie potrafię przejść obojętnie w drogerii obok stoiska z lakierami, które wołają ''Wybierz mnie! To ja jestem najładniejszy! To mnie powinnaś wybrać!''.
Jestem całkiem normalną dziewczyną mam 20 lat i rozpoczęłam już odliczać kolejny dodatkowy roczek :) Gdyby nie to, że w natłoku codziennych studenckich obowiązków nie mam czasu aby być w jakiejkolwiek drogerii straciłabym całą zawartość mojego konta na lakiery.
No ale przejdźmy do tematów odpowiednich... no co ja miałam napisać?? a tak!! Będę Wam po trochu przybliżać moją kolekcję, pokazywać szalone pomysły na paznokciach jak i dzielić się opinią na temat danych produktów. Wiem, wiem, że w dzisiejszych czasach natłok na blogach, których tematy są podobne możecie stwierdzić, że po co i w jakim celu macie tracić czas właśnie na mój blog?
Ja Wam odpowiem tu znajdziecie trochę humoru, ciętej riposty jak i niezdarnych polonistycznych wtopek :)
Mogę się także podzielić z Wami swoją osobistą wiedzą chemiczna jak i zawsze celnymi spostrzerzeniami na wiele życiowych tematów.
Zachęcam do dalszej lektury i do kolejnego przeczytania!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz