sobota, 30 kwietnia 2011

Lakiery Golden Rose Paris

Będąc niedawno w drogerii, zobaczyłam te 2 małe cudeńka. Ich cena czyli każdy za 5 zł zachęciły mnie jeszcze bardziej do zakupu. Poniżej zamieszczę zdjęcia. Mam kolor 120 oraz 223.
Zajmijmy się 120 - jest to lakier niby bardzo ciemnobrązowy, ale tak naprawdę zawiera cudowne drobiny w kolorze fioletowym, co sprawia, że w świetle dziennym przepięknie się mieni. To już od 3 dni mój ulubieniec!! Jestem zachwycona :) Na zdjęciu mam go na paznokciach.
Natomiast 223 to kolor szary w tonacji ciemniejszej niż aktualnie modny popiel, ale posiada błyszczące drobinki, które jak w poprzednim odcieniu. Nadaje on bardzo elegancki wygląd paznokciom. Jego też bardzo lubię.
Co do jakości jest to lakier, który bardzo dobrze się nakłada, ale bardzo wolno schnie, dlatego należy nakładać cienkie lub średniej grubości warstwy - utrzymuje się dosyć długo jak na swoją cenę od 4 do 5 dni. Wcześniej możecie zauważyć ścierające się końcówki.



Szczerze powiedziawszy to nie żałuję tego zakupu!!! Jestem nawet bardzo zadowolona. Z ręką na mym prawym policzku mogę Wam polecić serię tych lakierów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz